wtorek, 9 lutego 2016

WIOSNA

Gdy u progu lata się zemną żegnałaś
by  ustąpić miejsca tej Pani 
co większą siłę w sobie ma.
Prosiłam ,błagałam byś zemną została
bo tyś  najdroższa memu sercu jest
WIOSNO MA!
Odnajdywałam Cię czasem w lecie
w skwarze gorących dni
Chodziłam szukałam słuchałam
ale to nie byłaś Ty.
Gdy wiatr jesieni wraz z deszczem przyszedł
w liści szeleście szukałam gdzie śpisz.
Lecz ciebie  nigdzie nie było a mi
tęsknie spływały  z oczu łzy.
Zima przeszyła mnie mrozem do kości.
Kremy ,balsamy nie pomogły nic.
Ogień w kominku nie dawał radości
bo to nie to ciepło co dałaś mi ty.
Zmęczona czekaniem...
zasnęłam wśród ścian odbijających me myśli jak piłki.
Aż kiedyś nad ranem usłyszałam znajomy głos ptaszyny.
Przyszłaś ! Wróciłaś ! Jak obiecywałaś.!
Jak zawsze w siłę cudu bogata!.
Widząc mą radość i ze szczęścia łzy  jakby w podzięce maleńki podarek mi dałaś..
 Mówiąc.... Ty mnie naprawdę kochałaś.!


                                                                            https://d-w24.ppstatic.pl/g2/83/f1/82/226445_1330347741_db09_p.jpeg


8 komentarzy:

  1. Wiosna- ach to ty..
    a ja zimy mam za mało
    jeszcze ona mi nie zbrzydła
    jeszcze nosa nie zmroziła
    jeszcze w puchu się nie skryła
    ani ciszy nie odbiła
    słońcem w bieli też nie skrzyła
    ciągle plucha
    ciągle szaro
    a ja lubię wszystkie pory
    z każdej cząstkę piękna skubnę
    każda mały da mi rąbek
    wtedy nic mi nie jest straszne
    ciszą radość pohamuję
    a żar z nieba schłodzę lodem
    i tak sobie rześkim krokiem
    z głową w chmurach ciągle chodzę
    z zimą, wiosną i jesienią
    lata szczytu ciągle gonię
    nie pozwolę zniknąć żadnej
    ani siłą zabrać czasu
    nawet wiosna swym urokiem
    nie przekona mnie do zmiany
    i od kwietnia zapleść może
    z kwiatów warkocz przeplatany.

    Buziaki zimowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą i mnie wszystkie pory roku
      Każda z nich swój urok ma.
      Lecz trafiona przez Amora strzałą
      WIOSNY...
      Kocham ją każdą porą dnia.
      makowa zimy to ty mi tu nie podsyłaj bo konczy sie już jej czas!
      Buziaki słodziaki biorę chetnie a ja dorzuce ci jeszcze uściski no oczywiście że ciepłe:)))

      Usuń
  2. A u mnie w wazonie zieloniutkie pączki... ale już żółkną pięknie i za moment rozwiną się wiosenne żonkile:)
    Aby do wiosny, Eluś!:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Eluś, guten tag...hahaha
    a za wiosną to ja bardzo już tęsknię...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem to guten abent:)))
      Witaj Marysiu!!!
      Powiadają że jak sie tęskni to znak ze się kocha:))

      Usuń