czwartek, 17 maja 2012

Próba sił:)))

To jest moje nowe miejsce gdzie będziecie mogli mnie zastać.Nie ukrywam ze dla mnie to prawdziwa czarna magia ale może się jakoś da:)))))przy pomocy "wszystkich świętych":))))Jeśli nie będę odpisywała na komentarze to będzie znaczyło ze nie wiem jak to zrobić:)))Póki co uściski zostawiam serdeczne dla was moi przyjaciele i niech się robi z dupy jezioro:))))))jak nie spróbuje to nigdy się nie przekonam czy sobie z tym poradzę!Trzymajcie kciuki!!!Ostatecznie zawsze mogę zostać tylko "panią komentarzyk".

26 komentarzy:

  1. Teraz spróbuje komentarzy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko, ja tam zamierzam zostać cierpliwym komentatorem:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako Doktor Brunet raczej powinieneś:))lekarska cierpliwość i aptekarska dokładność:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj...
    i jakby co..?
    O drogę mnie pytaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak ma być :)))tam gdzie diablica tam ciemno i gorąco:)))A poważnie na pewno póżniej cos zmienię ale to dopiero jak zdam do następnego poziomu:)))))

      Usuń
  6. Dawaj Elcia, dawaj :). Widzę że się uniezależniasz i bardzo dobrze. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj tylko ich nie trzymać:))))
      Niezależność dodaje człowiekowi pewności siebie!!!moja samoocena ostatnio trochę osłabła pora by to zmienić:))

      Usuń
  7. Elus...jak tu fajnie...i PIEKIELNIE CIEPŁO...haha.ja tez próbuję nowy adres...przy pomocy oczywiście...Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi się tu podoba.Mam wrażenie że jest tu bardziej przyjażnie.A moze to dlatego ze on jest w końcu tylko mój!!!Krakusku nie na darmo mówią :kto pyta nie błądzi:)

      Usuń
  8. jantoni341.bloog.pl17 maja 2012 19:35

    Bloguj Elu bardzo dzielnie,
    bo tu są... ognie piekielne.
    LW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twe rymy z chęcią przyjmuję
      Bo lubię je piekielnie:))

      Usuń
  9. Dasz radę jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makowa jak miło widzieć cię u siebie:))
      Kurna muszę dać radę!Zbyt mocno chcę być z wami!!!

      Usuń
  10. witaj na swoim diablico. I pamiętaj- co wypłaczesz to nie wysikasz....hihihi
    Haneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć kochana:)Czasami to wolałabym sikać zamiast płakać:)))))
      Ps.Mam cie na dole bo nie szło twojego linku zamieścić razem ze wszystkimi.może dowiem się dlaczego tak jest a póki co to jesteś w dodatkowych:))))))))))Ty tez sie nie leń tylko pisz nowe notki!buziaczki dla was wszystkich chociaz do Szymona mam największą słabość:))))))

      Usuń
  11. A ja nic nie kumam i w ogóle nie umiem i nie chcę i nie będę.Lepiej ty wpadaj do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizjo nie denerwuj sie wystarczy ze zamiast anonimowy zaznaczysz i wpiszesz w nazwa URL swój adres mailowy i wyjdzie jak ta lala.nie zasmucaj mnie brakiem twojej obecnosci!!!!

      Usuń
  12. Ten anonimowy to ja-wizja.Do kitu z taką robotą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ała !O czternastej jedenaście nie było mnie przy tym zdezelowanym laptopie!

      Usuń
    2. Czyżbyś Wizjo była bardziej nerwowa niż ja?:))))

      Usuń
  13. Pozdrawiam i podziwiam Ciebie Elu za odwagę w założeniu bloga... dobrze zrobiłaś... "bo jak się nie psewrócis to sie nie naucys" :)))))
    ps. będę miał trochę dłuższe komentowanie z wpisywaniem nicka i adresu strony... ale sobie poradzę :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz mmrru ja sama sie dziwię że sie odważyłam ale jak cie cos przydusi to szybciej o decyzję:)))))Mam nadzieje ze duzo zachodu ci nie sprawi twoje komentowanie u mnie?Licze ze nie bedzie cie przez to mniej u mnie:))))
    Też cie pozdrawiam nawet uścisne cię też:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję własnego M:)

    OdpowiedzUsuń