poniedziałek, 21 maja 2012

Bez



Gałązki bzu w wazon włożyłam.
Pokój tym sobie upiększyłam.
Roznosi się zapach po domu
Nie chcę ,nie chcę go oddać nikomu.

Chcę patrzeć weselić swe oczy.
Tak długo jak tylko się da.
Ogarnąć chcę tym moje zmysły.
niech tańczą ze mną w zielone.

Bo gdy czuję ten zapach nieziemski.
Piękniejszym staje się cały świat.
Nucę przy tym ulubioną piosenkę.
I myśli zanoszę gdzieś tam...

Gdzie łączy się ziemia z niebem.
Gdzie w doświadczenia bogatsza jestem.
Gdzie dotykam tego w marzeniach .
Czego w realu dotknąć nie zdołam.



28 komentarzy:

  1. Nie wiem co nadusiłam że te komentarze zjechały tak nisko?:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha... Aż tak nisko!!!!
    Mam nadzieję, że się podniesiesz ;-) ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha Viola zobacz jak sie podniosłam aż muzyczke mam i piekny bukiet bzów....romantyczniej sie zrobiło nie?:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet...i wszystko inne...moze byc!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Judyto w moich progach:)
      Też myśle że może być:)))

      Usuń
  5. no i spodobała jej się ta platforma no ;)

    Grajmy sobie w zielone -
    w te wszystkie oczy - kocie, zamyślone,
    w te zielone trzy po trzy,
    ławki pod bzami i przed nami, nad nami,
    grajmy.../zanucenie/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstro prawie bezszelestnie zanuciłaś:)
      fajnie ze nie zrezygnowałaś ze mnie:))))po zmianie platformu:))))))))))))))))Buziaki!

      Usuń
  6. jakie zrezygnowałaś? jakie zrezygnowałaś? chcesz pstryka w nos? patrzcie ją! mniĘ tu będzie o takie rzeczy posądzać :P musze u nas zmienić wejście do Ciebie, bo jakieś takieś nieaktualne i przez płot skaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie ze nie posądzam !
      Zamieść ,umieść wysoko na piedestał:))))Zmien mi też obrazek.jak wszystko nowe to wszystko!Tylko mój diabełek zostanie ten sam.bo mam do niego słabość.przynajmniej na razie:)))Od przyszłego tygodnia duzo wiecej mnie bedzie u ciebie!bede mniała duzo wiecej czasu.

      Usuń
  7. Wiesz, wczoraj nie dało się tu nic wpisać:) Lubię bez, jego zapach, mam go pod dostatkiem pod tarasem:) dlatego poranną kawę piję w jego towarzystwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Brunecie wczoraj to ja coś kliknęłam nie tak i dlatego nie dawało sie tu nic wpisywać:)))
      Nadal podtrzymuję że coraz bardziej widoczna jest twoja romantyczność...ja bzu przy tarasie nie mam ale też na nim rano chętnie piję kawkę:)

      Usuń
    2. Tak romantyczność.Ja ja w tobie zauważam a ty nie bardzo chcesz się do niej przyznać:)

      Usuń
    3. nigdy się do niej nie przyznam:) przynajmniej na trzeźwo:)

      Usuń
    4. Brunecie nigdy nie mów nigdy:)Dać mu wódki!!!:))))

      Usuń
  8. jantoni341.bloog.pl22 maja 2012 14:41

    A co tam,
    raz bez.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu,ja uwielbiam zaoach bzu...szkoda,że bez tak krótko kwitnie...nigdy nie moge w pelni nasycic się jego zapachem,to jak narkotyk...
    Buziaki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu zgadzam się z tobą zapach bzu ma w sobie szalenie dużo romantyczności i siły która pzwala sie w nim zakochać :)Bez szczególnie ten podwójny jest przepiękny!W zamian za buziaki posyłam uściski:)))))

      Usuń
  10. Wow, jaki romantyczny post! ;)
    Przytulas dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smurfie post romantyczny jednak w zyciu tej romantyczności zdecydowanie mniej:)Przytulasów nigdy nie za wiele:))

      Usuń
  11. Przepiękny obraz i słowa...
    romantycznie Elu, bez jest sam w sobie tak romantyczny ;)
    aha, uwielbiam bukiety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez kojarzy się często z uniesieniami serca które przeżywamy latem :))

      Usuń
  12. jakieś nutki?:>

    http://www.youtube.com/watch?v=qDxtsPseia8&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  13. Pstrunia nutek to tu mozesz podawać do woli!!!:)))
    Ciekawe dlaczego odrazu nie można otworzyc tej piosenki.Pewnie u mnie muszę cos ustawić?:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. też sie zastanawiam, dlaczego tylko wordpress otwiera, a inne platformy nie

    OdpowiedzUsuń