czwartek, 6 sierpnia 2015

Idealna...pogoda?

A czy to by z pogodą we wszystkich gusta utrafił ? No w życiu się nie da ! To tak samo jakby trafić kobieta miała na męża idealnego a przecie wiadomo że tacy nie istnieją:))) Istnieją ,istnieją ale tylko w bajkach... Dziewczynki bajek się nasłuchają i póżniej też tak chcą. Wybierają  przebierają. aż w końcu trafiają! Bingo jest ideał chodzący i w dodatku jego skarpetki zupełnie nie śmierdzą!  Tylko jakimś sposobem  po jakimś czasie na wady  idealnego męża  ktore nie wiadomo skąd się wzięły żonka zaczyna przymykać najpierw jedno oko a póżniej to zamyka i nawet dwa myśląc...gdzie ja kurna oczy ,uszy i węch miałam: ))) Ale żeby było po sprawiedliwości to działa...tak tak w obydwie strony. No i sie wyrównuje bo w przyrodzie moi drodzy nic absolutnie nic nie ginie:)
no ale miało być o pogodzie. Ja akurat jestem z tych egzemplarzy które lubią ciepełko!! Ciepłolubna zemnie bestia jest i wytrzymuję te bardzo wysokie temperatury w całkiem dobrej kondycji i psychicznej i fizycznej:))
Uwielbiam wręcz jak słońce dotyka mnie swoją mocą! Co nie znaczy że przesiaduję na słońcu godzinami ale lubię kiedy mnie pieści swym ciepłem choć przez chwilę:)

Ps.Nie ma smurfa i nie wiem jak wstawić klip  :(((

8 komentarzy:

  1. Jeszcze jakoś żyję,
    sporo wody piję!

    OdpowiedzUsuń
  2. JanToni tyś przeżył niejedno lato
    więc miałbyś wymięknąć teraz?
    A woda i zdrowia i urody doda!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam dość upałów. Ufff jak gorąco... Dużo wody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Blue :)
    Przyznaję ze dziś na słońce lepiej nie wychodzić:))
    A Bóg zapłać za tę wodę bo tej rzeczywiście dużo trzeba.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad wpisem masz taką "pentelkę" co się nazywa "wstaw linka", tam wklej i Smurff będzie z Ciebie dumny...;o)
    Ciepełko jest fajne !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiatr mi wieje prosto w okno,
    lecz pogoda jest... niesłotną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wiatr wiał z samego rana
      a deszcz padał ku ochłodzie.
      Teraz jednak znów spiekota
      głowę wychylę bliżej wieczora :)

      Usuń