czwartek, 13 września 2012

Akcja

 Na przeciwko sklepu w którym pracuję jest restauracja.Nie raz już słyszałam dochodzące głośne "rozmowy"Ale dzisiaj aż wyszłam ze sklepu bo oto słyszę wyrażną głośną kłótnie a że ciekawe jajo jestem to wyjrzałam:) A tam dwie kobitki zaczęły się okładać!! Ja pierniczę powiem wam że bardzo dawno nie widziałam takiej akcji:))) Z wyzwisk domyśliłam sie ze poszło o faceta. Myślę ze o tego który stał obok nich i bił brawo:))) Każdy bez wyjątku kto próbował ich rozdzielić dostał po łbie albo od jednej albo od drugiej:))) W żaden sposób nie potrafili rozdzielić tych kobiet które walczyły jak prawdziwe lwice!! W końcu przyjechała policja bo krew juz zaczynała sie lać najprawdziwsza a końca walki nie było widać. Normalnie jak w filmie:))) Policjanci w koncu uporali sie z tą bardziej agresywną i zabrali ze sobą. Kurcze co to musiał byc za facet że kobitki postanowiły o niego stoczyć prawdziwy bój:))))No tak co moje to nie rusz bo inaczej włosy z głowy powyrywam. I to sie nazywa ze kobiecie zależy na męzczyżnie!!! ha ha

        

44 komentarze:

  1. nieeee. zwyczajnie-jeden chłop znalazł dwie kretynki-frajerki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Urden dasz wiare że jak pisałam tę notke pomyślałam ...Urden zapyta o zdjecia ha ha ha.
      Nie nie zrobiłam zdjęc to było zbyt niebezpieczne nawet na odległość.Kobiety choc bardzo zajęte walką rejestrowały co robi sie wokół nich.a ja nie byłam chętna do tego by dostac po latarni:))))

      Usuń
  3. Bomba! królestwo za możliwość obejrzenia na żywo opisanej przez Ciebie akcji.
    O mnie żadne nie chcą się bić:-(((
    A tak na poważnie najlepsze scenariusze filmowe i kabaretowe pisze życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzysiu to prawda że takie widoki to nie codzienność:)))
      Ja kibicowałam tej która została zaatakowana .Miała na nogach szpilki których w końcówce akcji użyła:))))

      Usuń
    2. Krzysiu wszystko jeszcze przed tobą!:)))

      Usuń
  4. żeby o chłopa się tłuc?! tego kwiatu pół światu jak mawiała mama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę.W dodatku on musiał je sprowokowac swym zachowaniem.

      Usuń
  5. jantoni341.bloog.pl14 września 2012 19:05

    A już widzę
    ślady walki,
    podrapane
    coś rywalki.
    LW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podrapane obie były
      Och Jantoni
      jakie one durne były!

      Usuń
    2. jantoni341.bloog.pl14 września 2012 22:00

      Zamiast gdzieś ku
      buzi łapa,
      lepiej... w tyłek
      się podrapać.
      LW

      Usuń
    3. Gdy rozum ma sie w dupie
      to z góry wiadomo ze ...głupie.

      Usuń
    4. jantoni341.bloog.pl16 września 2012 14:30

      W takim razie
      to dopowiem:
      można drapać
      się po głowie.
      LW

      Usuń
    5. :)))W tym wypadku to juz chyba zapóżno.

      Usuń
    6. jantoni341.bloog.pl16 września 2012 18:09

      Jeśli to głupio wyszło,
      trzeba zmądrzeć... na przyszłość.
      LW

      Usuń
  6. Ale miałaś farta:) Nieczęsty to widok, no ja przynajmniej dawno nie widziałam:)))
    Jakiś złoty ten chłop, czy co?:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :))Widowisko było zabawne choc tym kobietom raczej do śmiechu nie było:))
    Ale dobre! Ja w myślach jak patrzyłam na nich tez pomyślałam ale trochę inaczej ze chyba złotego kutasa facet musi mieć ze tak sie o niego biją:)))głośny śmiech!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Głupie baby. Zamiast facetowi dołożyć, to same się okładały. Pewnie blondynki, obojętnie jakiej maści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyna czy blondynki czy szatynki bardzo głupie z nich dziewczynki.
      Ps.facet też dostał jak chciał je rozdzielić:)))

      Usuń
    2. jantoni341.bloog.pl22 września 2012 23:03

      Panie mają tę broń w... łapach,
      powinny jego podrapać.
      LW

      Usuń
    3. i podrapały JanToni ,podrapały:))

      Usuń
  9. o matko!..ale miałaś ubaw...i która zwyciężyła?...:P)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu ubaw był.Która zwyciężyła trudno powiedzieć bo walkę przerwała policja:)))

      Usuń
  10. hahaha, to się ubawiłam Ela tą opowiastką!Już wyobrażam sobie, jak to musiało wyglądać. I w tym wszystkim policja, ło matko :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angie wiem ze wyobrażnie masz stuprocentową:)))Gdyby nie policja to one chyba zatłukłyby sie bo wszelkie próby ich rozdzielenia pełzły na niczym!

      Usuń
  11. To się nazywa prawdziwa kobieca agresja he he. Nie ma co, jedna drugiej na pewno dała popalić, a i facet pewnie nie zapomni tego widoku jak dwie kobiety się o niego biją, przez dłuższy czas.
    Pozdrawiam Cię cieplutko. :**
    http://nowe-stare-zycie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko facet tez dostał od nich swoję:)))Jak regulowac rachunki to ze wszystkimi!

      Usuń
  12. Tu Wizja-halo,halo.To wszystko mało wobec bójki,którą kiedyś widziałam.Cyganka prała "białą" za uwodzenie męża Cygana.Tłukła ją niemiłosiernie,biała nie miała szans.Mąż cygan stał z boku,dumnie palił papierosa i czekał spokojnie,pewny zwycięstwa ognistej małżonki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wizjo takie widoki sie zdarzają ale zeby o faceta sie bić??

      Usuń
  13. Widziałam kiedyś podobną akcję.
    Najpierw się lały a potem dogadały.
    - Ja z nim spałam- krzyknęła pierwsza.
    - Ja też z nim spałam- zawtórowała druga.
    Potem odwróciły się obie w stronę stojącego
    nieopodal delikwenta i ruszyły w jego stronę.
    Żebyś wiedziała jak wiał. Mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola tem o którego sie one biły tez oberwał:))Stał z boku i bił brawo.Jak oberwał już mu tak wesoło nie było:)))Według mnie facet o którego bija sie kobiety niczego jest tak na prawde wart!

      Usuń
  14. Marzę o chwili kiedy kobiety będą tak o mnie walczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha NO SZKODA ŻE MNIE TAM NIE BYŁO ...Kobiety jak się szczepią za włosy to nie puszcza aż wyłysieją ...Pewnie żonka z kochanką się spotkała ..A powinny obie chłopa sprać oj głupie baby hahahaha buziaki Elatrosa z Albatrosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blondyna nie dośc ze bez połowy włosów to jeszcze z podbitym limem:))))Dla ciebie tez buziaki blondyna super dziewczyno!!!:))Usciski dla Anuli!

      Usuń
  16. Eluś, przednie! Dawno się tak nie uśmiałam!!! Dzięki wielkie!:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Even to tez było moim zamiarem jak pisałam zeby ludziska sie pośmiali:))0

      Usuń
  17. Najlepszego z okazji zbliżających się uridzin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam a toś mnie zaskoczył!!!Zastanawiam sie skad ty to wiesz?Dziękuję:)wirtualnym tortem poczestuje w urodziny.Widze ze nie mam innego wyjścia:)))

      Usuń