poniedziałek, 13 maja 2013

Smiech to zdrowie!

28 komentarzy:

  1. Eeeeluuu! :))) Dobre ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę kawałeczku:))))Również slę ci pozdrowionka:)(

      Usuń
  2. :))))))))))) No popatrz:) Żaden nie chciał jej zrobić "zastrzyku" choć tak pięknie pośladki wypięła:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miny tych facetów są nie do podrobienia:)))))Też serdeczności posyłam:)

      Usuń
  3. Też mnie zastanowiło, żw żaden nie skorzystał ;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. miny facetów mówią same za siebie...haha;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krakowianko człowiek zaskoczony czymś niespodziewanym robi najśmieszniejsze miny:)))

      Usuń
  5. I nikt nie pogłaskał takiej ładnej pupy? Nikt nawet nie zagadał? Duch w facetach ginie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wugusiu wygląda na to ze duch w faccetach jest bardzo strachliwy:))A niby są tacy odważni!!

      Usuń
  6. Jantoni341.bloog.pl15 maja 2013 17:36

    I to ma być zdrowie,
    jak się o mało nie udusiłem
    ze śmiechu?
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz JanToni szkoda że mieszkasz tak daleko bo bym cię chętnie ratowała:))))Ja się oblałam kawą kiedy to oglądałam a brzuch mnie aż bolał ze smiechu.

      Usuń
  7. Jak widzę, to Ci się polepszył nastrój. Taka dupencja zgrabna,że aż, a z facetów to dupencje do kwadratu. Pozdrówki, Eluśko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyna nastrój zawsze sobie poprawiam takimi filmikami:))))A czy mi się polepszyło?Pod koniec maja znajde się na oddziale żeby ustawić nowe leki.Też cię pozdrawiam i to mocno:)

      Usuń
  8. Tu Wizja.Hej Elunia! Jeśli tzw. melancholia wciąż cię dopada to znaczy ,że masz bardzo arystokratyczne geny. Wszak kobiety zapracowane " z dziada pradziada" nie miały czasu na górne rozważania .
    a filmik mówi coś niecoś o kondycji narodu w ogóle.
    Pozdrawiam cię na początku dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizjo dzięki za pozdrowienia .Ja ci życzę spokojnej nocki:)Nie sądze żebym miała zadatki na arystokratkę i powiem ci że żle się czuję w takim towarzystwie:)))Prostota i skromnośc to moja zasada w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki.
    Ubawiłam się setnie!!!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V iola i o to mi chodziło:)))Uściski dla ciebie i dla bo:)

      Usuń
  11. Eluś, grunt to dobry humor:))) przyszłam ponownie, by go sobie poprawić:))) działa, jak nie wiem co:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Even na poprawę humoru tylko goło i wesoło:)))Czesto to oglądam by pośmiać się tak aż boli brzuch:)))Ciebie tez ściskam mocno:)

      Usuń
  12. Nie no Ela dałaś czadu, mało nie oplułam klawiatury i dostałam czkawki ze śmiechu!!!!
    Normalnie Kocham Cię!
    CUDNEEEEE!!!!
    :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))Angie nie ma to jak zdrowo się pośmiać:))))To rozładowywuje wszelki stres!Miło że wzbudzam w tobie takie uczucia:))Buziole dla ciebie!!!

      Usuń
  13. Póki mama się nie dowie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Urden mama to mama ale gorzej żona:0 00

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu:) Pytałaś co z komentarzami na WP. Ano znikają i pojawiają się, podobnie jak wpisy:( Trwa przebudowa platformy blogowej, więc takie cuda wianki mogą zdarzać się częściej.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi






    1. wiesz Rodorku tak sobie myślałam ze to robota WP.
      Dzięki za informację.też cie pozdrawiam:)







      Usuń