wtorek, 2 kwietnia 2013

Kurna gdzie ta wiosna!!!

Czas płynie jak szalony tylko ta cholerna zima odejść nie chce! Wczoraj śniło mi się lato....coś pięknego:) Kiedy się obudziłam i dotarło do mnie że to tylko piękny sen przeklęłam sobie zdrowo!!Nic to jednak nie zmieniło...Trzeba cierpliwie czekac. Cierpliwośći wciąż się jej uczę:)))
A u mnie raz lepiej raz gorzej.Dużo spię.mówią ze kto spi to nie grzeszy to chociaz jedno dobre z tego jest:)) Niedawno stawałam przed szanowną komisyją lekarską i orzekli ze przez nastepne dwa lata nadal będę rencistka.:))
Bardzo dziękuję za pozdrowienia i słowa wsparcia pod ostatnim postem.Nie da sie ukryć ze czytając robi sie cieplutko na serduchu.
Posłuchajcie muzyczki ja taką uwielbiam.
                                                                               
                                                                          

67 komentarzy:

  1. Witaj Kochana, nareszcie jesteś:) Czyli komisję masz już za sobą. Wyobrażam sobie ile nerwów musiało Ciebie to kosztować...
    U nas też zima i wcale nie widać, żeby miała sobie pójść. Mam serdecznie dość tego zimna, pewnie między innymi dlatego załapałam czarnego doła:(
    Muzyczka fajna, powiedziałabym nawet, że taka...relaksacyjna:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześc Rodorku drogi!!!to przez ta paskudna pogode łapie sie te cholerne doły.Najgorzej jak ktoś mówi :no wez się w garśc!Chyba nie ma nic durniejszego bo przeciez jest logiczne ze gdyby szło sie wziąsc w garśc to by sie wzięło!!Rodorku jedyna nadzieja w tak długo wyczekiwanej wiośnie!!!póki ona nie przyjdzie to doły bedą sie nam kłaniały codziennie.
      na komisji był pan doktor z sygnetem na palcu.normalnie tylko go w niego całowac!takie odniosłam wrazenie.A nerwy Krysieńko to ja mam juz zjedzone od dawna:))))
      Co do muzyczki to zgadzam się z toba ze jest ona relaksacyjna.Lubię dmuchana muzę:)))))
      Uściski serdeczne dla ciebie!

      Usuń
  2. Eluś...fajnie,ze sie obudziłas,to znaczy,ze idzie wiosna jak nic...P
    muzyka...wprawia w dobry nastrój
    a dwa lata spokoju,jeśli chodzi o komisje,to juz cos...
    buziaki;:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoczku z tym przebudzeniem to jeszcze nie do konca tak jest ale rzeczywiscie czuje juz po gaciach ze nadchodzi wiosna:))))))I o ten dobry nastrój Marysiu właśnie chodzi!
      Poprzednio rente tez miałam na dwa lata.Nie mogę zaprzeczyć ze sie nie ucieszyłam z tego orzeczenia:)))))Buziaczki dla ciebie:))

      Usuń
  3. Dobrze chociaż, że szanowna komisja nie wysłała cię do pracy, tylko raczyli na dwa lata dać jałmużnę... A wiosna... podobno w tym roku odwołana... Ja zwariuję! Kolejny miesiąc siedzę w pracy bez pracy i znowu wyjdę bez wypłaty... Horror!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam za "dobre" papiery zeby się mogli czepiać.Ale ze to jałomużna to prawda bo 550 zł dostaję!!!Z czego 400 zł na leki wydaje.to jest chore!!!
      Słyszałam w tv ze po zimie ma byc odrazu lato bez wiosny.trutniowa to nie horror a to Polska właśnie!Cmokasy dla ciebie:)

      Usuń
  4. Z tym spanie i niegrzeszenie to zalecałbym umiar. Wolę jednak nie spać:-)))
    Zdrowia Elu i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he Krzysiu wiosna przyjdzie to i sen minie:))))Ja przez tą zimę to żadnych grzechów nie mam:)))Dobrze ze chociaż ty trzymasz pion:))))
      dziękuję bo zdrowie jest mi na prawde potrzebne!!

      Usuń
  5. Wygląda na to, że jeszcze dwa tygodnie śniegu, potem dwa tygodnie mrozu i już 1 maja zdejmiemy szaliki i czapki. W każdym razie bliżej nam do tego niż dalej, to jakby flaszka była aż w połowie pełna, prawda?
    Trzymajmy się w kupie - będzie nam cieplej! Na duszy też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Wugusiu trzymajmy sie w kupie!No to co po kielichu nie?:)))

      Usuń
    2. Ano, po maluchu nie zawadzi, bo wigoru trza nabrać na jutrzejsze odśnieżanie ;)

      Usuń
  6. :)))Masz rację ze to odśniezanie az do maja potrwa!proponuje na druga nogę!:)))A co!
    Ps.pamietam o tych bluzkach dla ciebie.miałam juz nawet odłozone ale pomyślałam ze moze nie będa ci sie podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej aktualne! Z tym podobaniem nie przesadzaj, nie jestem aż tak bardzo wymagającym klientem ;) Byle bawełna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki.Do lata ci wybiorę:))oczywiscie ze z czystej bawełny!

      Usuń
  8. Eluś, ja kocham spać:) Może też dlatego lubię zimę i jesień, bo wtedy mogę sobie pospać do woli, bez wyrzutów sumienia, że np " ogródek czeka" ;)A najbardziej lubię spać do 10ej, 11ej rano, nie mówiąc już o popołudniowych drzemkach ;)
    Tak mam od dzieciństwa. Nocny Marek jestem, tzw sowa.
    Muzyczka Twoja relaksująca , też taką lubię, ale nie non-stop.Czasem wolę gorące lub ostre rytmy:)Wszystko zależy od nastroju!
    Trzymaj się Kochana Babeczko, wiosna przyjdzie, znów zakwitną bzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześc Angie:)ja zdecydowanie wolę wstać wcześniej rano!a zimy wprost nie cierpię.
      Oby te bzy zakwitły jak najpredzej!!!Buziaki dla ciebie pracujaca kobieto:))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ano żyję bo to wcale nie taka prosta sprawa umrzeć:)))

      Usuń
  10. ?Eluś, wiosnę czuć już po Twoim wpisie! Jak dobrze, że jesteś!:)))
    Też jestem z nocnych sów, więc nocą brak mi snów!;) odsypiam sobie krótkimi drzemkami, zwłaszcza po obiedzie... niech się w końcu cieplej zrobi, bo boczki po zimie tak się zaokrąglą, że będę jak Wuguś do Ciebie wołać: Eluś, wsio ryba, byle bawełna!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Even, jeszcze kilka tygodni zaokrąglania, a od pierwszego maja codziennie kwadrans ostrego seksu i jakoś to będzie. Odzyskamy formę.
      Co prawda Wiewiórka twierdzi, że prędzej mnie zawał strzeli niż formę odzyskam, ale pewnie tak tylko się droczy.

      Usuń
    2. Popołudniowe drzemki to u mnie juz tradycja:))Jeśli idzie o te boczki to szkoda mówić:)))Ale Even przecież kochanego ciała nigdy dosyć:))))Trzymkaj się dziewcze drogie!!!Mocno cię ściskam!!!

      Usuń
  11. U Ciebie już ją słychać...i niedługo wybuchnie za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makowa ja już nie mogę sie doczekac tego wybuchu:)

      Usuń
  12. Fajnie, że sie pokazałaś na blogu. Eluśko, wiosna lada dzień zaświta do nas. Muzyczka świetna, lubię taką. Buziaczki lecą do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. jantoni341.bloog.pl4 kwietnia 2013 00:10

    Wiosna za lada dwa tygodnie.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantoni nie uwierzę aż nie poczuję:))Usciski serdeczne dla ciebie!

      Usuń
    2. jantoni341.bloog.pl5 kwietnia 2013 21:31

      Podobno spóźni się o...
      miesiąc księżycowy.
      LAW

      Usuń
  14. no wreszcie coś ruszyło, oby tak dalej! mam nadzieję, że wszystkie deprechy odejdą wraz ze śniegami, bo jaknie, to ja się tam pofatyguje! /postraszenie/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wugusiu tego seksu to chyba by musiało byc ze trzy razy dziennie zeby zrzucic te fałdki:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie Luśka, gdzie ta wiosna się podziała?
    Pogniewała się na nas, czy co?
    Ale skoro skończył się ten Twój długi sen zimowy na blogu, to może wreszcie przyjdzie?
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz smurfie mi to już brak słów na tą przedłużającą sie zimę!!!Jestem zdecydowanie zwolenniczką letniej pory roku a ta zima doprowadza mnie do prawdziwej wsciekłości!Czuje jednak po gaciech:))))że to już ostatnie dechy tego zimowego szaleństwa.Też cię ściskam mocno:))

      Usuń
  17. Eluś, dobrej nocy i pięknego jutrzejszego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Even noc była dobra zagowałam dobrze:))))I tobie zyczę wszystkiego dobrego w tym nowym dniu!!

      Usuń
  18. Elu, wszyscy są zmęczeni brakiem wiosny. Dobrze, że się odezwałaś, bo to znaczy, że jednak coś Ci się chce...
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko chce mi sie tylko spać!Oby ten stan minął jak najpredzej:)

      Usuń
  19. Ty mnie nie prowokuj bo wakacje tuż tuż :>

    OdpowiedzUsuń
  20. jantoni341.bloog.pl11 kwietnia 2013 16:58

    U mnie na Polu
    dzisiaj więcej
    zieleni niż bieli.
    Pozdrawiam.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie dziś powiało wiosennym wiaterkiem:)Tez cie pozdrawiam miło:)

      Usuń
  21. Eluś! Kurna, u mnie już jest!:))) Nareszcie słońce! Aż chce się żyć! Ściskam Cię więc wiosennie w piękny niedzielny dzień!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Even dupeczko i u mnie cieplutko i przyjemnie.Rzeczywiscie od razu chce sie żyć!!!Pozdróweczka dla ciebie:))

      Usuń
  22. Powtórzę za Even - u nas też jest wiosna całą gębą:) Pięknie jest!
    Uściski gorące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodorku jak ja lubię czuć ciepełko cała gebą:)))Też cie sciskam:)

      Usuń
  23. i wszystko gdzieś uciekło...

    OdpowiedzUsuń
  24. jantoni341.bloog.pl17 kwietnia 2013 21:08

    Elu, już nic pół miesiąca.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jan Toni mój kawalerze ten czas tak szybko leci ze miesiac to jest pryszcz.pozdrawiam cie wiosennie:)

      Usuń
  25. A ja czekam.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JanToni jeszcze ten tydzień mam córkę w domu wiec nie mam czasu na kompa.uściski dla ciebie!

      Usuń
  26. Elu Tobie wiosna czy lato na zewnątrz wcale nie są potrzebne bo to wszystko masz w sobie... no proszę raz... dwa ... trzy ... budzimy się i wstajemy i koniecznie prawą nogą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrru z tym wstawaniem prawa nogą bywa różnie:)))Pozdrawiam cie serdecznie:)

      Usuń
  27. Dobrze, że znów Cię widzę. ;-)
    Ja dalej tkwię w realu. Pakuję manele,
    jednocześnie robię komputerowy kurs
    wychowawców kolonijnych. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola jak najbardziej widze cie w roli wychowawcy!Oby ci sie wszystko udało!!!
      Ciebie też miło widzieć bo ostatnio to mało cię widac.poczekam jednak aż się rozpakujesz w nowym miejscu wtedy z pewnościa bedzie cie więcej na blogowisku.Trzymkaj sie dziewcze zdrowo!!!

      Usuń
  28. dobrze że tych diabełków bez problemu przeszłaś rencistko, wiesz że to masakra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zgadza się Brunecie ze lekko z nimi nie jest!

      Usuń
    2. Ale, wprawieni w bojach, wytrzymamy wszystko :)

      Usuń
  29. A ja się pytam, kurna gdzie ta Ela jest, bo wisona już przyszła?!

    OdpowiedzUsuń
  30. grażyna córkę miałam w domu przez dwa tygodnie to i czasu na kompa bardzo malo:)Buziaki dla ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jantoni341.bloog.pl7 maja 2013 17:16

    A gdzie ta Ela,
    nic nie pisze?
    LAW

    OdpowiedzUsuń
  32. Elżuniu, wiosna w całej krasie, a wręcz chwilami lato... Może dzięki temu Twój nastrój się poprawi:)
    Uściski i pozdrowienia zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu nastrój mam dobry ale lenia strasznego:)))Też cie ściskam serdecznie:)

      Usuń
    2. Aaa jeśli tylko leń, to jesteś rozgrzeszona:)))
      Miłego dnia Elu:)

      Usuń
  33. Jantoni341.bloog.pl16 maja 2013 00:19

    Elu jak założyłaś blog w maju 2012, t
    o gratuluję rocznicy,
    ale spróbuj trochę pisać,
    pozdrawiam,
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie pierwsze kroki w blogowaniu miały miejsce w grudniu 2011 a w maju przeszłam na blogsporta.Widzę że twojej uwadze nic nie ujdzie!Uśmiecham się do ciebie JanToni serdecznie:)

      Usuń