środa, 13 kwietnia 2016

Dalej nic nie wiem

Poprrzedni post poleciał w kosmos przez moją nieuwagę która mnie z pewnością tym razem czegoŠ naauczy.Ludzie od zawsze popełniali błędy nwet sobie z tego nie zdając sprawy.Obiecaałam sobie ze nie bede juz grrzebała w ustawieniach.Czasami dotrzymuje słowa danego samej sobie.:)
Ja nie z popełnionego błędu wyciągnoć muszę wniosek ale z tego ze z moją intuicją mam na bakier ktora mnie zawiodła i znaczy ze ja sobie wierzyc nie moge bo kliknełam przekonana ze to dobry klawisz.Słucham głosu który mi podstępnie podpowiadał zamiast poczytac instrukcje.Moja wiedza jesli idzie o ustawienia jest taka ze dalej nic nie wiem.
Babcia wrócila ze szpitala i jest z nia zle nawet bardzo zle porozumiewac sie z nia raczej bede dotykajac ją.

Ps.Instrukcja nie była aż tak skomplikowana. Tilko musiałam ja kilka razy przeeczytać i dzieki niej nie popełnie tego samego błędu.Uff

2 komentarze: