niedziela, 6 września 2015

Dotyk.

Gdy w tańcu  rozkoszy
swój dotyk ci dałam
zapominając o bożym świecie.
Tyle radości wtedy w sobie miałam
że rozdawałam ją innym po drodze.
Zachłanna byłam 
lecz nic nie mówiłam
że na zapas twojego dotyku
nazbierać chcę.
Czułam  w skrytości  przed  tobą 
że los zabierze mi ciebie.
Brałam garściami co mi dawałeś
ty się dziwiłeś myśląc ..nie wierzę!
Dotyk twój był taki radosny
jak śpiew ptaszyny oznajmującej 
pierwszy dzień wiosny.
Przeszywał na wskroś me ciało
me serce ...
Serce zgłupiało...zdezorientowane
zaczęło łkać...
Bo nie wiedziało że na zapas na póżniej 
nie da się brać,

12 komentarzy:

  1. Ale poetycko się porobiło. To własny tekst, czy jakiś cytat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caddi to mój tekst i jak go czytam to sama w to nie wierzę!

      Usuń
  2. podoba mi sie wiersz,a przede wszystkim emocje,które zawarłaś w nim...
    pozdrawiam miło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krakowianko emocje w tym wierszu wiodą prym.
      I ja pozdrawiam cię z daleka....

      Usuń
    2. gdybyż tak można było ten dotyk wziąć na zapas...pozostaje tęsknota...
      jesień nadchodzi...to widać i czuć...:-)

      Usuń
    3. Pozostaje wszystko to co przeżyliśmy...
      Muszę ci powiedzieć krakowianko że czucie to ty masz dobre :))

      Usuń
  3. "Dotyk twój był taki radosny"...skąd ja to znam..?
    Śliczne Eluś i faktycznie BAAARDZO emocjonalne!
    Gorące całusy! :**********************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niema jak to wespół zespół :)
      Dla każdego coś innego odgrywa dużą rolę. U mnie ...dotyk.
      Aga emocje zawsze są w nas ale nie zawsze je pokazujemy.
      Albo moze nie wszystkim udaje sie ich z nas wydostać.
      Całusy to ja zawsze łapię w locie .dzięki.

      Usuń
  4. Na to wygląda :)) Ale to stare dzieje...fajnie tak powspominać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czule, tkliwie i delikatnie czyli całkiem nieźle.
    To kiedy wydajesz swój tomik wierszy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smurfie szczerze mówiąc czekałam na twoją opinię:)
    Hmm z tym tomikiem to trochę potrwa bo taki wiersz powstaje zawsze po zawodzie milosnym :)))) To aż sie boje myślec ile razy bym musiała byc zakochana hahaha
    Buziak dla ciebie !

    OdpowiedzUsuń