piątek, 15 lutego 2013

Seksowna bielizna

He he wiecie w lumpie można znależć naprawdę wszystko.Ostatnio był szalony popyt na seksowna bieliznę. Myśle ze wiązało sie to z dniem zakochanych:))) Kobitki wykazywały szczególne zainteresowanie koszulkami z koronek i tiuli. Śmiałam sie pakując że życzę powodzenia:)))
Jak juz piszę o tym moim lumpie to muszę wam powiedzieć ze w ostatnim towarze miałam nawet dwie nowiutkie jeszcze z etykietami suknie ślubne!Kiedy przeczytałam cene aż zdębiałam bo stało tam napisane 1600 euro!U nas jest to nie do pomyślenia żeby ktoś oddał dwie suknie slubne za darmo .do tego tez była nowiutka sukienka dla druchny i na dokładkę sukienka dla dziewczynki co niesie obrączki.
No pewnie że zaprezentuje chociaż jedną z nich.Musiałam poprosić bratanice żeby je ubrała Żeby zrobic zdjęcia.



40 komentarzy:

  1. jak patrze na tą sukienkę to aż żal że ja juz po slubie.....
    Pozdrawiam i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś i ja bym w niej chętnie wystąpiła:))))Od sciskowywuję:))

      Usuń
  2. Szkoda, ze mnie nie poprosilas o przymiarke /smiech/
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluś,piękna suknia...i to mówię ja,która zawsze uważała,że biel jest the best...
    Jest strojna,a zarazem delikatna...:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak krakowianko strojna to ona jest naprawdę!Zdjecie nie pokazuje jaka ona jest naprawdę piękna!!Pozdrawiam jeszcze cieplej:)))

      Usuń
  4. Eluska, kiecka obłędna. Myślę, że jej nie sprzedasz za 5 zł. Pokaż jeszcze coś fajnego. Buziaczki lecą, łap.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki łapię a jakże:)))Za pięc złotych nie moge nawet sprzedać bo kupuję po 35 za kilo!

      Usuń
  5. Mam to szczęście, że w takim właśnie miejscu pracuje moja śliczna, młodziutka synowa! Moja sylwetka (wg norm harvardowskich - świetnie rozwinięty trzynastolatek) nie mam szans ubrać się w handlu oficjalnym!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Klaterku teraz to handel lumpeksowy kwitnie i ma sie dobrze!!Poprostu ma wzięcie:))))Całuski biore i kilka leci do ciebie:))

      Usuń
  6. Faktycznie perełka! Tylko, czy ktoś kupi suknię ślubną w lumpku? Może wystawisz na allegro? Zdziwiłaś mnie, że babki kupują u Ciebie też bieliznę. Chociaż w sumie, co za różnica... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trutniowa wstawiłam sukienki na alegro:))Ludzie kupują zupełnie wszystko!!!

      Usuń
  7. Elu, jeśli masz takie cymesiki z metkami (mowa oczywiście o bieliźnie na szczególne okazję), to koniecznie przyślę Helę. Ona lubi takie tam różniste i ja... też:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu te z metkami biorę ja:))))Ale Heli to bym odstąpiła!Wiem ze mężczyzni to lubią bo i oni kupują dla swoich pań:))

      Usuń
  8. Ho ho! Aż żal, bo swój ślub to tak bardziej dla papieru miałam, bez sukien - choć nic straconego :)))
    Na allegro ją puść, jest piękna...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawałku nigdy nie mów nigdy!!!Wstawiłam juz na alegro .moze uda sie je sprzedać:)Odpozdrawiam:))

      Usuń
  9. Przepiękna ta suknie Eluś!
    Wiesz, ja kiedyś lubiłam grasować po wszelkich second- hand'ach i faktycznie można tam znaleźć czasem całkiem nowiutkie ciuchy! Moja znajoma, która mieszka w Niemczech, opowiadała mi , że jak taka przykładowa Niemka kupi rzecz, która jej się nagle w domu przestaje podobać, po prostu pakuje ją " do Polski" ( z myślą o lumpexach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Eluś w lumpiku można znaleśc rzeczy o których by sie nie śniło.ubieraja sie w nich różnej masci ludzie od zamożnych do biednych.A jakie można czasami wyhaczyć firmowe torebki:))))

      Usuń
  10. Eluś! Mój zachwyt już poznałaś:))) Jutro pokażę ją mojej dziewczynce - a nuż się spodoba i allegro nie będzie potrzebne... ;)))
    Uściski ślę i uśmiechy od ucha do ucha:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elunia jak bedzie pasować to jeszcze spuszcze z ceny!!No przecież po dobrej znajomości:))))Usciski biore i to bardzo chętnie:))

      Usuń
  11. jantoni341.bloog.pl16 lutego 2013 18:48

    W tej sprawie głosu
    nie zabieram.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz Jantoni ty to akurat powinienes głos zabrac bo przecie wiesz co w trawie piszczy:)))

      Usuń
  12. Piękna suknia, po prostu "filmowa":)
    Dawno nie byłam w lumpku, ale kilka razy udało mi się wyszperać prawdziwe perełki i to za bezcen:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie podoba ta suknia.zdjecie nawet w połowie nie oddaje tego jaka ona jest piękna!A w lumpiku masz rację że można wyhaczyć prawdziwe i co ważne niepowtarzane perełki:)))
      Też cie pozdrawiam krysiu:)

      Usuń
  13. suknia ładna ale nie w moim stylu ...gdybyś znalazła jakąś z lat 50-tych, to bym sobie pomlaskała :)
    o np. taką http://slubowisko.pl/files/userslibraryphoto/audrey_hepburn_suknia_slubna_005.jpg
    albo taką
    http://slubowisko.pl/files/userslibraryphoto/nicolette.jpg

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Suknia ładna, ale raczej mało seksowna, wolałbym już zdjęcia tej seksownej bielizny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smurfie wydaje ci sie tylko ze ta suknia mało seksowna.A to ze wolałbys bielizne to raczej nic dziwnego:)))

      Usuń
  15. nie słuchaj Smurffa bo suknia super! rzekłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstrunia smurf to maruda choc czasami dobrze go posłuchać:)))

      Usuń
  16. Dziękuję za wszytkie odwiedziny u mnie.Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  17. Ukłony niskie, Elu! Dłuższy czas byłem bez dostępu do sieci, dlatego Cię zaniedbywałem. Teraz wreszcie mam to małe, własne ustrojstwo.
    Kreacja robi wrażenie, ale chyba nie warto się dla niej rozwodzić. Na co ją przerobić?!... Kobieca inwencja coś temu zaradzi, dlatego tu nie będę fantazjować. W sekanhendzie pracuje moja synowa, więc wreszcie mam się w co ubrać ( w handlu oficjalnym tacy meżczyźni jak Klater nie istnieją - 160cm/50 kg; kołnierzyk 37, w biodrach 80, w pasie 74, w klatce , za przeproszeniem, piersiowej - 92). takie to problemy mają dobrze rozwinięci, he, he, trzynastolatkowie!
    całuski słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, zapomniałem... co do seksownej damskiej bielizny, to bardzo lubię, choć nie przymierzam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrawiam Cię Elu i życzę dobrych dni

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekna jest ta suknia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Okazje się czasami zdarzają. Jak są warto z nich skorzystać. Właściwie to żal nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bielizna prezentuje się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem seksowna bielizna nie jest niczym wstydliwym. taki gorset na przykład jest częścią garderoby coraz większej ilości kobiet i uważam, iż dobrze jest, że coraz więcej osób przekonuje się do ubiorów, które jeszcze całkiem niedawno uchodziły za bardzo nietypowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń