środa, 10 października 2012

Jesień

                    Żółty liść opada  z drzewa.                      
          Wiatr swą piosenkę w melodii śpiewa.           
O smutku o radości
O tym że jesień już tu gości.
Czas letni już odpływa
chmurami niebo zakrywa
Przystań ,zatrzymaj,
,zamyśl się na chwilę.
I wlej w serce myśl choć tyle
O życiu o przemijaniu
O pięknym kochaniu.
O rozstaniu o spotkaniu
O serc kołysaniu.
Zachwyć się tym barw kolorem
Tym wszystkim 
co jest dookoła.
Uśmiechnij się do mnie radośnie
I pamietaj
Spotkamy się znów tu na wiosnę.


 

26 komentarzy:

  1. Myślę, Elu, że Jesień to tylko fikuśnie przebrana Wieczna Wiosna!
    ukłony

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień to czas refleksji o ulotności tego co jest. Lubię ten szczególny nastrój, jaki wywołują we mnie kolory tej pory roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu już sie martwiłam że cię gdzieś wcięło ale zaraz potem przemknęła myśl że pewnie znowu coś fotografujesz:)))
      Jesień pomimo namacalnego chłodu posiada tez to co rozgrzewa duszę:)

      Usuń
  3. Za ukłony pięknie dziękuję a ja cie za to uściskuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już doszło do mnie Eluś,że jesień,bo ciągle tęskniłam za latem...(buuu)..:P
    Tak jak w wierszu...podziwiam Jesień...bo jest piękna...zachwycam się nią ...
    Ładny ten wiersz,jest w nim jakby "do kupy" zebrane to co ważne było i jest..:)
    Posyłam uśmiechy jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dziekuje ale wiersz ten nawet obok ładnego nie leżał:)))Piszę jednak tak jak czuje i co mi serducho dyktuje:)Też nie znoszę zimna!!!Ale złota polska jesień...i owszem.Buziaki dla ciebie!!

      Usuń
  5. O tak, bardzo jesienny wiersz... zawarłaś w nim wszystko co kojarzy się z jesienią, a głównie przemijanie:)
    Lubię Elu początki jesieni ze względu na niesamowite barwy, a potem jest już coraz gorzej, łyse drzewa, mżawki, deszcze, wiatr... taką jesień bardzo źle znoszę:(
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Rodorku chodziłam wczoraj po lesie i tak jakos mi sie zebrało do napisania tego "wiersza"
      Powiem ci ze lubię jesień taka jak ty a raczej jej początki.Kiedy kolory znikaja znika chęc obcowania z natura bo jak jest zimno to ja odrazu nieszczęsliwą jestem.
      Równiez cie pozdrawiam .No pewnie ze serdecznie:))

      Usuń
  6. Eluśka, jesień, zima, wiosna, lato, każda pora ma swój urok i każdy z nas lubi coś innego. A ja się cieszę byle czym. Może być i jesień, jeśli musi, byle tylko zdrowie dopisało i w portfelu chociaż zabrzęczało.
    Ściski wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to Grażynko,otóż to!!!
      Sciskam cię jeszcze bardziej niz ty mnie:)))

      Usuń
  7. A gdzie Ela Wigilia, Boże Narodzenie i te wszystkie radości i prezenty... hmm... że o śniegu nie wspomnę... nie bądź taka prędka do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MMRRU no chodż niech cie uścisne!Tak długo nie było cie widać:)
      Kocham wiosnę!I nic tego nie zmieni!

      Usuń
  8. kocham jesień
    kocham złociste liście na drzewach
    kocham pastelowe trawy
    i jesienne kwiaty
    kocham jesień
    idę sobie
    nucę i śpiewam

    kocham jesień
    właśnie wzeszło słońce
    i jesienny park
    tysiącem barw się mieni
    więc powiedz mi, Luśka
    jak tu nie kochać jesieni?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ty romantyczna duszo...
      Smurfie na kochanie nie ma rady.każdy w swym kochaniu jest na swój sposób wierny lub nie.
      Też uwielbiam blask odbijajacych sie drzew w słoncu jesieni ale niecierpie słota i błota,wiatrów i deszczy!Jestem raczej z tych co uwielbiaja ciepełko:))Cmokasy dla ciebie!

      Usuń
  9. Uwielbiam tę piosenkę Janusza Laskowskiego.
    A teraz idę odebrać Pytalskiego z przedszkola i pójdziemy zbierać "Zółte jesienne liście".
    Trzymaj się Eluś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tez się trzymaj stokrotko bo Pytalski pewnie zasypie cie gradem pytań na tym spacerze:)
      Też lubie piosenki Laskowskiego:)

      Usuń
  10. uśmiecham się do Ciebie radośnie, aż po ósemki /przeliczenie palcami zębów/ a nie! po trójki :P:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Eluś, wszystkiego, co rozgrzewa duszę na dzisiejszy dzień!:))))
    Świetny klimacik wiersza, a piosenkę i ja lubię:)
    Nie dawaj się jesieni! Wiosnę w sercu masz:)
    Serdeczności zostawiam z promiennym uśmiechem dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje Elu kochana za te energetyczne słowa z samego rana!!!!!
      Tobie też zycze dobrego dzionka:)

      Usuń
  12. a weź ze mie miły,za obie me rence, będziemy na łące zbierali kaceńce ?

    a powinno być

    a chodże już stary, wygodzić cza łoże, a stary coś kwęka że dzisiaj nie może, więc Ela go batem weź nie leń się stary, zobaczysz że stanie jak sprawię swe czary.

    __________________________

    Słów pięknych upojnych, w wiersz wkładasz bez liku,
    wzdychanie, cmokanie przy śpiewie słowików
    A tu cza konkretów i przy tym obstaje!
    Ja wiem co ja mówie!, a Tobie się zdaje.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam dupo znowu mnie pouczasz!!!Wiesz ze tego nie lubię.pisze tak jak umie!

      Usuń
    2. Dzietam pouczam!
      Pisz jak kcesz.

      Ja tylko powiedziałem co bym wolał ;)

      Usuń