sobota, 23 czerwca 2012

Zabawa w pytania



Poznawać się można na różne sposoby. Im więcej o sobie wiemy, tym lepiej się poznajemy i rozumiemy, nawet wtedy, gdy znamy się tylko wirtualnie. Myślę, że dobrze służą temu znane od dawna zabawy blogowe.


******************************************************************
Dostałam od Azali  zaproszenie do zabawy. - Czemu nie? - pomyślałam.  - Będzie ciekawie. Jednak nakłada to na mnie obowiązek odpowiedzi na 11 zadanych pytań oraz zadania swoich 11 pytań i wskazanie kandydatów do odpowiedzi.
Zasady zabawy są mniej więcej takie:

1. Każda zaproszona osoba odpowiada na 11 u mnie na blogu.powinno byc u siebie ale uprościłam bo nie każdy chciałby moż to u siebie zrobić.Azalia zadała mi pytania następujące:


1. Wczesny świt czy zmierzch?
2. Seks po ciemku czy świetle?
3. List pisany ręcznie czy na klawiszach?
4. Upał czy chłód?
5. Schaboszczak czy knedliczki?
6. Parter czy piętro?
7. Spódnica czy spodnie?
8. Wczasy za granicą czy w kraju?
9. Proza czy poezja?
10. Artystyczny nieład czy apteczny porządek?
11. Tłum czy samotność?


Moje odpowiedzi:


1.Wczesny świt!
2.Przy świetle najlepiej w dzień:)))
3.Na klawiaturze poniewaz łatwiej i szybciej.
4.Upał
5.Schabowszczak
6.Parter
7.Spodnie
8.W kraju
9.Poezja
10.artystyczny nieład:)))
11.Samotność


Do tej seri pytań zapraszam wszystkich którzy odwiedzaja mój blog:)Nie ukrywam ze sie uciesze jak odpowiecie na moje pytania.


1.Spacer czy rower?
2.Punktualność czy spóżnialstwo?
3.Miłość czy przyjażń?
4.Marzenia czy real?
5.Spryt czy ciężka praca?
6.prawda czy kłamstwo?
7.Flirt czy romans?
8.Taniec czy niby taniec?
9.Morze czy góry?
10.własne zdanie czy zdanie większości?
11.Lubisz tu zagladać czy robisz to z grzeczności?:))))))))))))


komentarz  napisze zbiorowy podsumowując wasze odpowiedzi:))))



29 komentarzy:

  1. 1.Spacer czy rower? - ROWER
    2.Punktualność czy spóżnialstwo? - PUNKTUALNOŚĆ
    3.Miłość czy przyjażń? - PRZYJAŹŃ
    4.Marzenia czy real? - MARZENIA SPELNIANE W REALU
    5.Spryt czy ciężka praca? - SPRYT I PRACA
    6.prawda czy kłamstwo? - PRAWDA
    7.Flirt czy romans? - FLIRT
    8.Taniec czy niby taniec? - MUZYKA MI W TAŃCU NIE PRZESZKADZA
    9.Morze czy góry? - PRZEMIENNIE
    10.własne zdanie czy zdanie większości? - MOJE ZDANIE
    11.Lubisz tu zagladać czy robisz to z grzeczności?:)))))))))))) _ OCZYWIŚCIE, ŻE LUBIĘ

    OdpowiedzUsuń
  2. Haaa...haaa Ale wymyśliłaś.To prawie wiwisekcja.Ale niech tam...
    Odpowiadam:
    1- spacer
    2- punktualność, a jeśli spóźnienie,to z odpowiednim wejściem.
    3 - I to i to, zależy z kim. Z Tobą miłosna przyjaźń.
    4- Marzenia, bo real jest przewidywalny.
    5- Spryt,jednak los mnie pokarał pracą mimo mojego sprytu.
    6- prawda, a czasem tzw prawda oboczna. Zależy od sytuacji.
    7. Oj, tam.I to i to, ale romans raz na jakiś czas - taaaak...
    8. Na parkiecie tylko taniec, to "niby" to gdzie indziej.
    9. Morze, moje ukochane morze.
    10.Z grzeczności, to ja tylko nie pluję na ulicy i nie przeklinam przy dzieciach. Reszta z lubienia.
    Ps. Eliczko czy ten poprzedni blog jest do odstrzału? Nie wracasz tam?
    Buziole wielkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażyna to niby to czy umiesz tanczyc czy depczesz po nogach partnera?:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Spacer czy rower? spacer i rower
      2.Punktualność czy spóżnialstwo? niestety... spóźnialstwo :(
      3.Miłość czy przyjażń? miłość i przyjaźń
      4.Marzenia czy real? o kurcze???
      5.Spryt czy ciężka praca? spryt i ciężka praca
      6.prawda czy kłamstwo? prawie prawda ;)
      7.Flirt czy romans? flirt i romans
      8.Taniec czy niby taniec? zależy od partnera :)
      9.Morze czy góry? morze i góry
      10.własne zdanie czy zdanie większości? w większości własne
      11.Lubisz tu zagladać czy robisz to z grzeczności?:)))))))))))) nic za darmo /żartuję -lubię :)/

      Usuń
  5. 1.Spacer;
    2. spóźnialstwo;
    3. miłość;
    4. marzenia;
    5. ciężka praca;
    6. prawda;
    7. flirt;
    8. taniec;
    9. morze;
    10. własne zdanie;
    11. Według mnie to pytanie retoryczne - gdybym nie chciała tu zaglądać, to najzwyczajniej w świecie bym tego nie robiła, a tymczasem jestem tu i odpowiadam na pytania, chociaż internet w szpitalu działa tak, jakby chciał, a nie mógł. :D
    Pozdrawiam serdecznie. Całkiem tu u Ciebie przyjemnie, Diabełku:D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Środek dnia
    2. Nocą, w czasie burzy z piorunami
    3. Na ekranie dotykowym
    4. Ciepło
    5. Sznycel
    6. Piwnica
    7. Goło i wesoło
    8. Pół na pół
    9. Proza życia poetycko ujęta
    10. Artystyczny porządek
    11. Jedna osoba

    1. A może motocyklem?
    2. Przed czasem
    3. Przyjacielska miłość
    4. Sen na jawie
    5. Spryt to dopiero ciężka praca
    6. Półprawda- czyli takie półkłamstwo
    7. Przygoda na jedną noc
    8. A można niby tańczyć?
    9. Równiny
    10. Własne zdanie po zapoznaniu się ze zdaniem większości
    11. Z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jabłuszko , pozdrawiam serdecznie
    1 rower
    2 punktualność
    3 przyjaźń
    4 marzenia
    5 cięzka praca
    6 flirt
    7 taniec
    8 morze
    9 własne zdanie
    10 jestem tu po raz pierwszy i nie ostatni

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Spacer czy rower?
    Lot kosmiczny.

    2.Punktualność czy spóżnialstwo?
    Zawsze kwadrans po nieparzystej.

    3.Miłość czy przyjażń?
    Nieważne co. Ważne, że aż do grobowej deski.

    4.Marzenia czy real?
    Fantazje seksualne.

    5.Spryt czy ciężka praca?
    Wino, kobiety, seks i rock'n'roll.

    6.prawda czy kłamstwo?
    Proszę pana, taka jestem zakochana!

    7.Flirt czy romans?
    Gorące big-maki.

    8.Taniec czy niby taniec?
    Taniec-połamaniec.

    9.Morze czy góry?
    Płaskowyże.

    10.własne zdanie czy zdanie większości?
    To, co donoszą dobrze poinformowane źródła.

    11.Lubisz tu zagladać czy robisz to z grzeczności?:))))))))))))
    Wyłącznie z grzeczności! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.spacer
    2.punktualnośc(u mnie to marzenie)...haha
    3.milosc
    4.marzenie( o fajnym realu)..:P
    5."uczciwy spryt"...:P
    6.prawda(czasem naga)...:P
    7.to i to...:P,no dobra,flirt
    8.taniec(na rurze też)..:P
    9.góry oraz....góry:P
    10.własne zdanie
    11.lubie,co za pytanie!!!!a fe!..:P
    a to jabłko...to na pewno z Raju...:P))))

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. spacer
    2. pomiędzy zależy gdzie, 15 minut studenckie czasem jest nawet wskazane :)
    3. miłość z przyjaźnią , bez przyjaźni miłość kuleje
    4. marzenia bo uskrzydlają
    5. spryt w pracy ;)
    6. prawda bezapelacyjnie
    7. flirt
    8. taniec, o`le! :D
    9. góry, nie każde ale w zestawieniu z morzem wygrywają
    10. moje zdanie jest najmojsze, chociaż rację czasem przyznam na te insze zdanie, swojego nie zmieniając
    11. z grzeczności to ja mogę wiele rzeczy, ale na pewno nie zaglądać na blogi, a szczególnie na Twój! /szukanie kabla od prodiża, już ja jej wybije takie pytanie z głowy/ :P

    pstro bez logowania

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Spacer
    2. Spóźnialska ale w granicach normy
    3. Dwa w jednym, inaczej sobie nie wyobrażam.
    4. Niepoprawna marzycielka ale w realu
    też potrafię się odnaleźć.
    5. Spryt
    6. Prawda zdecydowanie
    7. Miłość, inne opcje nie wchodzą w grę.
    8. Taniec
    9. Znów dwa w jednym.
    10.Własne zdanie
    11.Chyba sobie żartujesz..? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że chcętni to zabawy w pytania sie znależli:)Pytania pisałam na tak zwanym pniu a ostatnie oczywiście wstawiłam bo nie miałam pomysłu na wiecej:)))To pytanie z dziedziny dziecinnych:Lubisz mnie? to i ja ciebie lubię:))))Widze tu nowe twarze witam je zatem bardzo serdecznie.Odpowiedzi tych których znam raczej nie wybiegaja poza moje wyobrażenie o was.Wiem z kim moge pospacerować,kto jest gotowy na flirt lub romans:))))Wszyscy maja swoje zdanie to znaczy nikt z was nie jest tak zwana chorągiewką na wietrze.No i oczywiście wszyscy sa prawdomówni...ha ha ha akurat!:))))Juz widze jak wam sie z czubka kurzy:)))U każdego z was jest jedna odpowiedż która mnie rozbawiła.U caddiego na przykład "muzyka mi w tańcu nie przeszkadza":))))Jedna czardasz odpowiedziała trzymając sie ściśle pytań nie dorzucając nic swojego:)))Wiem ,wiem ze gaduły z was ogromne dlatego nie zdziwiłam sie dodaniem kilka słów akapitu:)))Jeszcze raz dziękuję ze chciało wam sie odpowiedziec na te pytania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy będą jeszcze jakieś dodatkowe pytania?
      W sumie to fajnie by było złapać kilka dodatkowych punktów...

      Usuń
  13. panie szajbo pytanie dodatkowe było pod obrazkiem.No jak mogłes je przegapić ?:)))))
    Byłam pewna ze ty wybierzesz nie spacer ,nie rower ale jakies podniebne wyprawy chociaz to sobie przypisał smurff.Ty widze od niego nie we wszystkim odbiegasz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. co tam dodatkowe pytanie, czy nagrody będą ! - oto jest pytanie :P

    Twoja ulubiona pstro :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstro no widać gołym okiem ze ty przebywasz duzo z onufrzakiem:))))wiesz :kto z kim przestaje...:)))))))

      Usuń
  15. 1. Samochód
    2. To zależy ile można stracić, ale zasadniczo lepiej wcześniej niż później
    3. Zależy z kim
    4. Od pierwszego się zaczyna, a na drugim często kończy
    5. Jedno nie wyklucza drugiego
    6. Jakże trudno rozróżnić. Generalnie prawda nie zawsze wychodzi na dobre, a odpowiednio podane kłamstwo może uratować życie.
    7. I jedno i drugie brzmi zachęcająco
    8. Ważne żeby w rytmie
    9. Góry nad morzem - raz widziałem w Chorwacji i nie potrafię zapomnieć.
    10. Zdanie większości pod warunkiem że to moje zdanie
    11. I tak nie uwierzysz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urden widze ze ty len w poruszaniu się na nogach jesteś:)))

      Usuń
    2. Zawsze jest jakaś trzecia droga

      Usuń
  16. Odpowiedź na pytanie dodatkowe:
    Musiała

    OdpowiedzUsuń
  17. Urden zgadzam sie z toba po prostu musiała:))

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię takich zabaw ale z grzeczności odpowiem :)
    poznawanie ma swoje granice, trwa bardzo krótko jest jak iskra która roznieca ogień albo gaśnie, potem jest już znajomość i określanie granic tolerancji :)
    1. spacer
    2.spóźnialstwo ale tylko z mojej strony bo ja nie lubię czekać :)
    3. to nie wybór
    4. jedno bez drugiego nie istnieje
    5. praca / spryt jest po to by nie była ciężka/
    6 zawsze prawda, nie zawsze głośno
    7. flirt / romans to coś głupiego/
    8 taniec jaki by nie był
    9 morze i góry
    10 własne zdanie i lincz
    11 już odpowiedziałam :)
    pytanie dodatkowe
    Ewa zerwała owoc bo był dojrzały :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja takze nie przepadam, ale szczescie mi dopisalo, internet sie otworzyl i nawiedzilam Twoj blog wiec u mnie jest tak:
    1 jedno i drugie a najlepiej samochod i droga po ktorej mozesz pedzic 160 km na godzine...
    2 punktualnosc, ale... w Afryce do taktu nalezy troche sie spoznic...
    3 jedno i drugie
    4 jedno i drugie
    5 jedno i drugie
    6 prawda, ale nie zawsze i wszedzie...
    7 MILOSC
    8 taniec, ale zeby mi po palcach nie deptal
    9 zdecydowanie gory i te najwyzsze, a morze kocham od przyjazdu do Kamerunu
    10 Wlasne, ale gdy inni maja racje moge zrezygnowac ze swojego, bo nie mam monopolu na wszystkie wlasne racje
    11 lubie po drodze i nie po drodze, a zainteresowal mnie ten diabelek...
    Serdecznosci Diabelku
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  20. spacer
    spóźnialstwo
    real
    spryt
    prawda
    romans
    taniec
    góry
    własne zdanie
    lubię tu zaglądać Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ela, nie, no OWOC mnie rozwalił!!! :)))))))
    A teraz, gdy uspokoiłam się trochę, już odpowiadam:
    1. Spacer czy rower? - spacer
    2.Punktualność czy spóżnialstwo? - PUNKTUALNOŚĆ
    3.Miłość czy przyjażń? - to i to
    4.Marzenia czy real? - MARZENIA SPELNIANE W REALU
    5.Spryt czy ciężka praca? - SPRYT I PRACA
    6.prawda czy kłamstwo? - to i to( małe kłamstwa czasem leczą...)
    7.Flirt czy romans? - to i to
    8.Taniec czy niby taniec? - to i to; ważne, by ruszać się ;)
    9.Morze czy góry? - to i to
    10.własne zdanie czy zdanie większości? - MOJE ZDANIE
    11.Lubisz tu zagladać czy robisz to z grzeczności? nosszz kurde, jasne, że , ŻE LUBIĘ ! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. o to minelysmy sie ale nic to ..z pewnoscia wpadniesz jak tylko zatesknisz ..owoc powala hahahhaa a w gierki nie gram bo nie lubie ::(pozdrawiam i odpoczywaj

    OdpowiedzUsuń