wtorek, 11 grudnia 2012

Wyróżnienie

Ostatnio na blogach można spotkać zabawę z w wyróżnianie.I ja postanowiłam się tym zająć:) Jakiem diablica wyróżniam wszystkich moich blogowych przyjaciół i znajomych ponieważ każdy bez wyjątku jest dla mnie ważny i wnosi w moje życie coś  takiego co wypełnia to czego w zyciu realnym mi brakuje.A  przede wszystkim nie chce żeby ktos kto nie zostanie wyróżniony poczuł się niepotrzebny i w sumie mogłoby go nie byc bo nie sprawiłoby mi to różnicy .Nikt w moich linkach nie znalazł sie u mnie przypadkowo.Każdy bez wyjątku jest dla mnie waznym .Jest cząstką mojego jeśli nawet blogowego ale życia .
DZIĘKUJĘ WAM ŻE JESTEŚCIE!!!!



50 komentarzy:

  1. Ha! To ja też tu jestem :) Dziekuję Elu za to ciepełko - i wcale nie piekielne ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawał_mnie bo ja ciepełko po prostu uwielbiam.
      Wyróżniam Cie za konsekwencje z jakimi sie zmagasz a mimo tego jestes pełna radości:)

      Usuń
  2. Czuję także piekielne ciepełko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czujesz Krzysiu .Nie watpię w twoje czucie:)
      Wyróżniam cie za solidność.

      Usuń
  3. Elu, bardzo, bardzo dziękuję za ciepłe, serdeczne słowa:) Masz wielu blogowych przyjaciół, bo jesteś wyjątkowa. Ja najbardziej cenię sobie Twoją spontaniczność i zaraźliwą radość życia, tym bardziej, że wiem iż nie zawsze jest Tobie lekko:)
    Dziękuję, ze jesteś:) Serdeczności i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to ciepło w twoich słowach!
      Ja Ciebie wyróżniam za madrość i szczerość oraz za wyłapywania z życia to co ważne:)
      Uściski i serdeczności biorę chętnie bo tego wciąz mi mało:))Oczywiście tez cie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dziękuję! :)))

      Usuń
    3. Ależ prosze bardzo Rodorku robię to z niekłamaną życzliwością i radością:))

      Usuń
  4. Eluś,to masz cmoka od...smoka,bo zabawa fajna jest...i wszyscy tu jak jedna rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostac cmoka od smoka to rzecz nie tużnkowa:)
      Ciebie krakowianko wyróżniam za romantycznośc,pogode ducha i nie konfliktowośc:)bużka

      Usuń
    2. jest w Tobie Elu bardzo dużo pozytywnej energii...ja to czuję:)

      Usuń
    3. Czucie to ty smoczku masz dobre!:))

      Usuń
  5. Elu
    Jesteś szczodra i wielkoduszna
    Dziękuje
    Buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyna no to fakt ze mam miękkie serducho:)
      Ciebie Azalio wyróżniam za przebojowość ,upartośc i mówienia o rzeczach zwyczajnych niezwyczajnie:)
      Ciebie też buziakami zasypuję:)

      Usuń
  6. Witaj Elu, chciałem Cię poinformować, że w zabawie Blog Roku 2012 wyróżniłem Cię gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MMRRU nie zawstydzaj mnie:)nie powiem jest to miłe uczucie.
      Ja ciebie wyróżniam za chodzenie po krawedzi dwóch swiatów.

      Usuń
  7. Elu, pieknie napisalas... ja takze nie wiedzialabym kogo wyroznic.
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judyo wszyscy albo nikt!
      Ciebie wyróżniam za płynnośc i piękno opisywania tego co moze pomieścić serce:)

      Usuń
  8. Eluś, a ja dziękuję Tobie, że jesteś! Zarażasz wszystkich optymizmem i radością życia!:)))
    Za ciepło bijące od Ciebie - moc uśmiechów!:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Even nie sadziłam że ta zabawa w wyróżnienia spowoduje taka duża fale radośći i ciepełka w serduchu:)
      ciebie moja droga wyróżniam za normalność i ciepłą atmosferę w twoim ogrodzie.Z pełnym oddaniem dbasz o wszystkie roślinki które u ciebie w ogrodzie sie ukorzeniły.Ta cecha charakteru sprawia przyjemna atmosferę przebywania u ciebie:)

      Usuń
  9. postanowieniem noworocznym spędzaj tutaj więcej czasu co? a nie wpadasz jak po ogień :)/pogrożenie jej palcem/
    why dlaczego ja o zabawie w wyróżnienia nie wiem? heh, życie w biegu przez chwilę i juz jestem na bakier z nowinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstrunia z tym postanowieniem raczej nie wypali.
      Pstrunia Ciebie wyróżniam za merytorycznośc wypowiedzi i za to że kiedy sie ciebie czyta pojawia sie uśmiech na twarzy nawet jeśli ma sie zły dzien:)

      Usuń
    2. czułam Ela, że zauważysz, że merytoryczność to moja mocna strona :D
      a why dlaczego nie wypali?:> interes kwitnie? i niech się rozrasta jak diabli! :)

      Usuń
    3. Ha ha ja kwitnę:)))))Teraz w okresie zimowym jest mniejszy ruch ale mam ja stałych klientów:)))A wiesz ilu panów mnie odwiedza?Aż sama sie temu dziwię ze faceci chodza po lumpeksach:))))

      Usuń
    4. musi tam dla Ciebie przychodzą, a żeby głupio nie było, to dla niepoznaki coś kupią :D

      Usuń
    5. Nie no mam na prawde ładny towar!:))))W interesie nie ma sentymentów wiec uprzejmośc z ich strony raczej nie jest:)

      Usuń
    6. zachwalaj zachwalaj, jak blogowicze Ci się zjadą, to nie nadążysz tirów rozładowywać :D

      Usuń
    7. To by łył dopiero interes:))))A ja bym tylko zacierała ręce!!!

      Usuń
  10. Dziękuję Diabełku...
    Ja też miałabym ogromny dylemat,
    by wybrać z wybranych...
    W każdym z Was odnajduję cząstkę siebie.
    Troszku mi tylko żal, że tak mało
    tu teraz Ciebie... ale rozumiem... Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poco ma się ktoś poczuć mniej ważny jeśli jest ogniwem łączącym:)Mało mnie to fakt i wyglada na to że bedzie mnie jeszcze mniej.
      Viola wyróżniam Cię za delikatnośc i poezję przez ciebie pisanych słów:)buziaczki dla ciebie również:)

      Usuń
  11. Bardzo dobrze że jesteś. I najwazniejsze że się odezwałaś. Dziekuję i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko przepraszam cie ze mniej do ciebie zaglądam ale bardzo mało czasu spędzam przy komputerze.
      Ciebie stokrotko wyróżniam za poznawanie dzięki tobie pięknych i uroczych miejsc w których czesto nie było sposobności w nich być.

      Usuń
  12. jantoni341.bloog.pl12 grudnia 2012 17:45

    A ja jeszcze dziękuję
    za odwiedziny
    i komentarze.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantoni za to nie dziękuj bo robię to z niekłamaną przyjemnością choć ostatnio odrobinkę nawalam.
      Ciebie Jantoni wyróżniam za subtelnośc Twojego pisania i za codzienne refleksje które dzięki tobie krążą w mojej głowie:)

      Usuń
    2. jantoni341.bloog.pl13 grudnia 2012 00:07

      I to mnie zupełnie wystarczy,
      bo przyznaję, że nie lubię żadnych ankiet, którymi raczą przyznające wyróżnienia.
      Pozdrawiam!!!
      LAW
      To jest mój pełny monogram
      z drugim imieniem - Antoni.
      (dla anglisty to... prawo,
      przepraszam za wymądrzanie,
      ale chcę się usprawiedliwić)

      Usuń
    3. No zauważyłam że zmienił sie twój podpis:)
      Też nie lubię tych wszystkich wyróżnień ale moje wyróżnienia sa zupełnie inne .Bez zasad i medali oraz stawiania na piedestale.Lubie pochwalić ale daleka jestem od oceny.Piszę to co czuję a czucie to ja mam doskonałe:))))Równiez cie pozdrawiam:)

      Usuń
    4. jantoni341.bloog.pl16 grudnia 2012 17:11

      Dlatego je tak lubię.
      Pozdrawiam
      LAW

      Usuń
  13. poczułam sie wyróżniona
    dziekuję i buziaki
    Haneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś to dobrze ze tak sie poczułaś:)Ciebie wyróżniam za dobre do granic twoje serce:)

      Usuń
  14. Ela, to Ty jesteś? Myślałam, że ta praca ta wessała Cię, że zostawiłaś blog na amen ;)
    Mnie wciągnęli ( z zaskoczenia) koledzy w te zabawę. I w końcu przyznałam wszystkim swoim gościom tytuł
    Blog 2012 roku :) , a wyróżniłam te podróżnicze i artystyczne, tam, gdzie ludziska wkładają naprawdę kupę roboty i serca w swoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Angie że mało mam czasu na blogowanie.
      ciebie dziewcze wyróżniam za spontanicznośc i bezposrednośc.Bardzo cie taka własnie lubię:))

      Usuń
  15. Czuję się wyróżniony :D. Jak tam biznes Eluś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzę Tomek że czucie masz że poczułes to wyróżnienie:))Ciebie wyróżniam za docieranie do miejsc czasami juz zapomnianych przez innych,za szczegółowośc ,dokładność i za to ze masz jaja:)))

      Usuń
  16. Dziś, po kilku dniach obecności tu i tam, wiem, że kilka dobrych słów jest w stanie sprawić, że poczujemy się lepsi, ważniejsi i dowartościowani. Zobacz po komentarzach, jaka jest reakcja gości.
    Miłego dnia i samych dobrych ludzi wokół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu zgadzam sie z toba w 100%:)
      Nigdy nie zwątpiłam w to ze dobrzy ludzie istnieja na tym swiecie:)Dziękuje i tobie równiez tego zyczę:)

      Usuń
  17. Czuję się, Elu, dopieszczony jak nigdy! A pieszczochem jestem zachłannym i niepoprawnym!
    buziulki, przytulki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauwazyłam klaterku ze pieszczot ci nigdy za wiele:))
      Cieie wyrózniam za ogromne poczucie humoru i dzielenie sie nim z innymi:))buziaczki dla ciebie najsłodsze!!!

      Usuń
    2. Ty wiesz, Elu, jak Klatera dowartościować!

      Usuń
  18. Dzięki Luśka :)
    Ty też jesteś dla nas kimś ważnym. Masz w sobie to ciepełko, które sprawia, że ludziom się cieplej robi na sercu :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smurfiku mój kochany równiez dziękuje za te krzepiące słowa:)
      ciebie wyróżniam za całokształt twego blogowania i za to że przeznaczenie postawiło mi ciebie na mojej drodze:)Dziękuję ci za to że JESTEŚ!!na dobre i na złe:)

      Usuń