poniedziałek, 10 listopada 2014

Promocja!

Ja oczywiście o moim sklepie bo prawda jest taka że wokół niego wszystko się u mnie kręci.
Wiadome nie od dziś ze jeśli towaru w sklepie uzbiera się dosyć dużo trzeba pozbyć się go jakoś.promocje oczywiście służą do tego:) Raz w miesiącu przez tydzień robię wyprzedaż -50% .Bywa też wszystko po 5 lub 3 zł.Wpadłam jednak za pomysł znając przewrotność ludzką że jeśli ktoś kupi jedną rzecz to dwie następne dostanie za darmo! zaznaczam że rzeczy są naprawdę dobre.No i właśnie ludzie powariowali bo niby dlaczego za darmo rozdaję rzeczy pytali.Odpowiadałam zeby jeszcze ich bardziej zbić z tropu że to prezent ode mnie czyli cały tydzień Miłosierdzia bo przecież kazdy katolik musi sobie nazbierac dobrych uczynków! Sklep jest dośc duży ale chwilami było mało miejsca:)) Komentowali że takiej promocji to jeszcze w naszej miejscowości nie było! Konkurencji to pewnie podniosłam ciśnienie na maksa:))) Zachłanna nigdy nie byłam a rozsądną zdarza mi się być:)) Lepiej dostać trochę niż nie dostać nic!

46 komentarzy:

  1. Elu ważna jest pomysłowość w handlu ,dzisiaj każdy patrzy na siebie..Jak będziesz żałować innego producenta lub sprzedawcę .To sama splajtujesz..Pomysł jest sposobem na zarabianie kasy..Jak wpadłaś na niego to masz prezent::))) czego życzę Ci zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danuś! No uczę się tego że konkurencja to "wróg numer jeden" ale bardzo daleka jestem od bezwzględności:)))

      Usuń
  2. Elu...ostatnie zdanie-bezcenne...
    u nas wolą niektórzy handlowcy wyrzucić niz obniżyć cenę, zachęcić do sprzedaży
    pozdróweczki miłe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcić do kupna...miało być

      Usuń
    2. Wiesz Marysiu wszystko można mi zarzucić jednak nie to ze przed oczyma mam tylko pieniądze.pieniadze które wydałam na ten towar dawno już mi sie zwróciły a i zarobek juz na tym miałam wiec teraz traktuje to jako deser który i owszem bardzo lubię:)))
      tobie też posyłam serdeczności:)

      Usuń
  3. najważniejsze to utrzymywać poziom zainteresowania :)
    Miłego! Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w dziesiątkę Makowa.:)
      Miłego dnia powiadasz?No dziękuję ale miły to on nie bedzie.W nocy zabrali męza do szpitala.Powiedzieli ze pierwsza faza udaru mózgu.jestem załamana i przestraszona!

      Usuń
    2. Prawdziwy cud chyba się stał tak powiedział lekarz udar się cofnął jednak predzej czy póżniej wróci.

      Usuń
    3. no widzisz jak pięknie:)
      a jutro będzie futro, nie daj się nabrać :)
      Buziaki!

      Usuń
    4. Zmiany w mózgu są ale chodzi i gada całkiem do rzeczy:)))

      Usuń
  4. Elu i bardzo dobrze zrobiłaś, świetna puenta, zawsze lepiej mieć coś niż nic. Tak trzymaj, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadaja ze chciwy dwa razy tyle traci:)
      Również zostawiam pozdrowienia dla ciebie:)

      Usuń
  5. Ho, ho, ho! Prawdziwa promocja:) Pomysł przedni, bo zawsze choć ciut zwróci się za towar... U nas duże sklepy robią podobnie (ale bez takich prezentów jakie zafundowałaś swoim klientom) - codziennie obniżają ceny, a na dzień przed nową dostawą można kupić wszystko za 2 bądź 3 złote.
    Pozdrawiam i ściska mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Krysiu nie mogę zastosować takiej metody bo i o tym myślałam.U mnie na wsi ciągu tygodnia nie przewinie sie tyle ludzi co w mieście i poszłabym z torbami bardzo szybko.
      Tez cie sciskam i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Elu a co tak mało Ciebie tu ::)))Dziękuję za wizytkę::))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa Danuś że czasami wszędzie nas mniej niż zazwyczaj.
      do ciebie zawsze chętnie zaglądam:)
      I ja ci ślę pozdrowienia:)

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tą promocją i tak trzymaj Luśka, nie daj się konkurencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się smurfie choć przychodzą chwile zniechęcenia i lekkiej załamki.
      Nie dać się konkurencji może czasami prowadzić do klapy:)))))Wierze że mnie to nie dotknie.

      Usuń
  8. Szkoda, Elu, że na razie nie mogę być Twoim klientem!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz Klaterku gdybyś ty pojawił się w moim sklepie to rabat byś dostał na samo wejście:))
    całuski biorę bo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. I lecą jak do miodu i zostawiają chociaż coś....:) A właśnie o to chodzi.

    Pozdrawiam!
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam cię Kasiu bardzo serdecznie:)
    Mówią lepszy rydz niż nic:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, ale konkurencja nie śpi....masz dobre serce.

    Miłego Dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cię Jadziu i dziękuję za życzenia:)
      masz rację konkurencja nie śpi i aż się ze złości skręca:))
      Dobre serce oznacza mieć twarde dupsko:)))

      Usuń
  13. Dziękuję za odwiedziny
    i czekam na coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przecież wiesz ze cię odwiedzać:)
      Nowego? Z tym jest gorzej.jakos nic mi sie nie chce:(

      Usuń
  14. Tu Wizja: Doskonały pomysł z tym rozrzutnym tygodniem . Ale bądź ostrożna i miej baczenie na te konkurencje . Wiem z przeszłości , jak daleko potrafią się posunąć , gdy podważać ich rację bytu .
    Fajnie ,że tu zajrzałam bo powiało życzliwą normalnością .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Wizjo!
      Konkurencja zdrowa jak ja to mówię to nawet dobry bodziec do działania.jednak jak przeradza się w konkurencję obsesyjną wtedy moga wyniknąć z tego skutki nieodwracalne,a wtedy tylko można zamknąć interes.
      Niedawno u mnie była kontrola ze skarbówki.jak wyszli to szybko zadzwoniłam uprzedzić konkurencję.Nie wiem czy było by tak samo gdyby było odwrotnie...Kieruje się tym czego nauczono mnie w rodzinnym domu :nie życz nikomu co tobie nie miłe.
      No mało do mnie zaglądasz.i szczerze mówiąc nie podoba mi się to:)))

      Usuń
  15. Znowu Wizja : Elu , wszędzie mnie mało , a może nie widać bo drobna ze mnie kobietka . Pewnie nie uwierzysz ale myślę o kilku z was b. często bo wydaje się ,że wasz obrazek wirtualny jest odbiciem waszego życia z fantazyjnymi modyfikacjami . Lubię to .Jest was kilka fajnych dziewczyn.
    Będę wpadać częściej bo mam niesamowity skrzydlaty środek lokomocji .
    Ten urząd skarbowy - to nieprzyzwoite , chyba niewiele ponad rok prowadzisz sklep , a oni już szukają haka ? Zrobiłaś dobrze uprzedzając konkurencje , przyzwoity gest . Masz szansę ,że się zrewanżują , chociaż to nic pewnego . Papa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizjo tfu tfu u mnie skarbówka tylko sprawdzała kase czy paragony sa wydawane.Sklep prowadzę już 3 rok!no zobacz jak ten czas leci:)
      powiem ci że i ja myślę o osobach poznanych na blogu.Wydaje mi sie że jakoś sie to rozsypało. A szkoda! jestem jednak dobrej myśli i wierzę ze wrócą te czasy kiedy naprawdę żyliśmy sobą! ty sie trzymaj bo po tej twojej przeprowadzce widzę że skrzydła ci opadły.

      Usuń
  16. Elu Tobie i Twojej rodzince życzę...

    To właśnie tego wieczoru,
    gdy wiatr zimnym śniegiem dmucha
    - w serca złamane i smutne,
    cicha wstępuje otucha.
    To właśnie tego wieczoru,
    od bardzo wielu już wieków,
    pod dachem tkliwej kolędy,
    Bóg się rodzi w człowieku.
    Radosnych i pogodnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Nowego Roku...

    życzy...danka z rodziną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. danka bardzo ci dziękuje za zyczenia i za pamięć.
      Tobie i twoim bliskim życzę dużo radości i miłości przy wigilijnym stole! Wesołych Świąt:)

      Usuń
  17. Elu chyba mnie pamiętasz,
    ślę życzenia: świętuj Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JanToni ty mój kochany
      pamiętam.nie wątp w to nigdy!
      Tobie i małżonce też życzę pięknych swiąt!

      Usuń
  18. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    życzę aby przy świątecznym stole nie zabrakło bliskich Ci osób
    by spełniły się Twoje marzenia. Niech każdy dzień będzie lepszy od poprzedniego.

    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu Wizja :
    Eluś ! Szczęścia , wzlotów i zera kłopotów .
    Niezbyt lotne te moje życzenia ale , jak zauważyłaś - ja cała taki chwilowo " nielot" , coś , jak kura .
    Miej się optymistycznie i każdego dnia Nowego Roku coraz lepiej . Oby nam się w głowach , sercach i duszach układało zdrowo i prawidłowo .
    Bożego Błogosławieństwa i sprawnego Anioła Stróża.
    E.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poproszę o 4 kg chałwy,bo Malinka i AlElla głodne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :))))Ta chałwa mnie rozwaliła:))))
      POZDRAWIAM!

      Usuń
  21. I jaką dobrą opinie sobie wypracowałaś tą strategią, i pewnie jeszcze ludziska długo pamietać będą tą promocję :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Leona wiesz jaka jest pamięć ludzka nie?:))Jednak muszę przyznac że zrobiło to wrażenie na ludziach niektórych oczywiście ale też nagieło konkurecję:)))co mnie najbardziej ucieszyło!

    OdpowiedzUsuń